عاشورایی مدرن به رنگ حقوق بشر!
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
چه نهفته است در تکرار عاشورا ؟
 
چقدر عذاب آور است در عصری که بوق و کرنای حقوق بشر سازمان‎های بین‌المللی گوش فلک را کر کرده، در امن‌ترین سرزمین‌ راه را بر نوامیس خدا می‌بندند. اینها نوادگان کسانی هستند که پیش از هجرت اسلام در کوچه‎های بنی‌هاشم راه را بر انسیه طاهره بستند و در 61 هجرت سپاه مقابل فرزندش به صف کردند و امروز نوادگان شوم همانان راه بر حجاج بیت‎الله می‌بندند و بالای سر تشنگان بر زمین افتاده آب می‎نوشند و قهقهه سر می‎دهند و باز تاریخ تکرار می‌شود.
 
چه نهفته است در تکرار عاشورا ؟
 
 
پس مسلمان امروز بر تو واجب است که شمر زمان خود را بشناسی تا بتوانی در قبالش از کشتار زنان و کودکان بی‌گناه یمن، سوریه و عراق جلوگیری کنی؛ چرا که بین آل‎سعود و آل‎امیه تفاوتی نیست. هر دو ناحقند و حق را می‎کشند. جماعت بدعت آوری که این سال‎ها به فتنه‌ای بزرگ تبدیل شده‌اند و قتل و غارت را دروازه ورود به عرش خدا می‌داند.
 
یهودی‌صفتانی که در صدر اسلام به ظاهر اسلام آوردند و امروز با نسخه پیش‎ رفته‎تری به نام آل‎سعود عنوان خادم‎الحرمینی را غصب کرده‎اند، اما خائن به اهل حرم هستند. اینها همان یهودیانی هستند که قرآن کریم با بدنامی از آنان یاد کرده و در آیه چهار سوره اسراء می‌فرماید: "وَ قَضَيْنا إِلى‏ بَنِي إِسْرائِيلَ فِي الْكِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيراً.
 
چه نهفته است در تکرار عاشورا ؟
 
 
آری! دشمنی شیطان رجیم با فرزندان آدم ادامه دارد؛ گاهی در قالب قابیل، گاه یزید، شمر، صدام، صهیونیسم، آل‌سعود  و گاهی داعش و النصره.
 
و چه زیبا فرمودند رهبر انقلاب اسلامی که "رقم خوردن این سرنوشت شوق انگیز(شهادت) آرزوی دیرینه‌ مجاهدان راه حق است... خداوند باب شهادت را برای بندگان خالص خود باز گذاشته و حیف است که مرگ مجاهدان و اسوه‌هایی نظیر شهید همدانی، در راهی غیر از راه شهادت رقم بخورد. 
 
چه نهفته است در تکرار عاشورا ؟
 
پس یزیدان زمان بدانند دور نخواهد بود زمانی که با برخورد سخت و خشن مریدان علی(ع)، پرونده سیاه زندگیشان در هم پیچیده خواهد شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 167
بازدید هفته : 397
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 158627
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1